Lökdöste a vevőt és bunkó módon be is szólt egy Váci utcai üzlet biztonsági őre
Egy vásárló elkeseredett posztot tett közzé a Tékozló Homáron.
Arról számolt be a fogyasztóvédelmi blogon, hogy miként bánt vele az egyik biztonsági őr egy több szintes Váci utcai üzletben.

A biztonsági őr 20.45-kor szólt nekik, hogy nemsokára zárnak, fáradjanak a kasszához. A vásárlók még megnéztek pár polcot, és 20.50-kor mentek fizetni. Látták, hogy nagy a sor, kb. 10 ember vár ott, emiatt a levél írója fogta magát, és átment a férfi részlegre, hogy megnézze, ott mennyien állnak sorban. Ott viszont zárva volt a pénztár.
Visszacammogtam a női részlegre, hogy a munkatársam után visszaálljak a sorba. Ekkor nagyjából 20:53 lehetett a pontos idő. Visszakanyarodva a pénztárhoz, hirtelen egy nem túl kedves lökést éreztem a vállamon, majd hátra fordulva megpillantottam a H&M egy másik biztonsági emberét, aki hozzám érve, mi több, engem a kezével meglökve tudatta velem "hogy álljak már be a sorba, és igyekezzek a fizetéssel! Hirtelen feleszmélve fel sem fogtam, hogy meglökve próbált terelni engem a biztonsági, így ekkor még szinte teljes nyugodtsággal közöltem vele, hogy én is éppen fizetni szeretnék, dehát láthatja, hogy más is, így egyelőre nem vagyok előrébb. Ezután a biztonsági felháborító hangnemben kezdte el mondani nekem, hogy "dehát én mit mászkálok már itt, már rég be kéne zárnia, de az is lehet, hogy be fog zárni az üzletbe éjszakára.
A vevő azt mondja, hogy amikor szóvá tette, hogy nem a megfelelő módon kommunikálnak vele, és ő egy vásárló, állítása szerint azt a választ kapta, hogy:

A pénztárostól kérte a panaszkönyvet a vevő, de azzal az indokkal nem kapta meg, hogy náluk nincsen, egy szinttel lejjebb kapja meg. Lent sem kapta meg, azt írja, hogy a következő történt:
A földszintre érve szinte a mozgólépcső aljában már három biztonsági várt, akik kellemetlenül prosztó stílusban kérdezték azonnal, hogy miben tudnak segíteni (nyilván a drótot már leadták nekik CB-n, amíg mi lefelé haladtunk a mozgólépcsőn). Mondtam a hozzám szóló biztonságinak, hogy amennyiben ő a szolgálat vezetője, úgy tudna segíteni, ha nem, akkor mutasson irányt nekem a vásárlók könyve felé. A három tagból nyilván egyikük sem volt a biztonsági vezér, de pár mondat után megérkezett az az ember (nagyjából egy 25 éves srác), aki magát a biztonságiak vezetőjének mondva tájékoztatott az arcomra feszült felsőtesttel, hogy "hiába írnék be a panaszkönyvbe, semmi fog történni, és amúgy meg ez a biztonsági tag csak pár napra van itt, nem is lesz itt többet.
Szóváltás következett, és a vásárló azt írta, hogy már hatan vették körül. Az egyikük hívta az üzletvezetőt, aki azt mondta a vevőnek, hogy 9 óra elmúlt és már nem tudja odaadni a panaszkönyvet, menjen vissza másnap. Az ott dolgozók a nevüket a panaszos kérésére nem adták ki.
Végül hivatalos panasztétel nélkül távoztak az üzletből.
Az esettel kapcsolatban felkerestük a H&M vezetőségét is, amint megkaptuk a válaszukat, frissítjük a cikket!
Via