Döbbenetes: megütött egy gyermekét tartó utast a reptéri alkalmazott
Elszabadultak az indulatok a nizzai repülőtéren, miután az EasyJet Londonba tartó járata több mint 13 órát késett egy technikai hiba miatt - írja az Origo.
Az utasok kaptak üdítőt, sokan azonban nem találtak már ülőhelyet, és ez különösen a gyerekeseknek volt fárasztó.
Végül a gyermekkel utazókat beterelték egy folyosóra a felszálláshoz, ám annak a vége le volt zárva, ezért 30-40 perces várakozás után visszavonultak a beszállókapuhoz. Egyre többen tettek megjegyzést arra, hogy nem lehet így bánni velük, de
az egyik reptéri alkalmazott állítólag csak mosolygott rajtuk. Erről akart felvételt készíteni egy utas, mire a dolgozó kiütötte a telefonját a kezéből. Ekkor a gyermekét tartó utas meglökte az alkalmazottat, mire az válaszul arcon ütötte őt.
EasyJet employee hitting man holding baby after delay of over 14hours #easyJet #Telegraph #Dailymail #TheSun pic.twitter.com/3ZZChG0djB
— Arabella Ark (@ArabellaArkwri1) July 29, 2017
A helyszínre rendőrök érkeztek, akik a reptéri alkalmazottat és az apát is elvitték. Utóbbit végül felengedték a repülőre, a többi utas követelésére. A repülőtéri munkás egyébként nem az EasyJet alkalmazottja volt, hanem a Samsic nevű cégé, amely fogyatékkal élő utasoknak nyújt segítséget a repülőtéren.
Videó: