Hajrá Magyarok! Piros bevonattal érkezett meg a limitált kiadású Trikolór Túró Rudi
Szintet lép a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és a Pöttyös (valamint a gyártó FrieslandCampina Hungária) együttműködése, amely nyolcadik éve tart. A MOB és a Pöttyös 2016 óta működik együtt azzal a céllal, hogy Magyarország kiugró népszerűségnek örvendő márkája megismertesse és közelebb hozza a szurkoló közönséghez olimpikonjainkat,
A Pöttyös és a MOB az olimpiára készülve, különleges kiadású, Hajrá, Magyarok! Trikolór Túró Rudik forgalmazását kezdte el, amik május közepétől kerülnek a boltok polcaira.


A korábbi hagyományok szerint 200 darabból álló, új szurkolói kártyacsomagot is készítettek, amelyeken az olimpikonok mellett paralimpikonok és legendák (korábbi olimpiai bajnokok) is helyet kaptak.
Mivel a Pöttyös Túró Rudit és más termékeket a magyar háztartások hetven százalékában heti rendszerességgel fogyasztják, az eredeti cél változatlanul az, hogy az olimpiai csapatot és a legendákat széles körben, magyarok milliói számára „testközelbe” hozzák. A szurkolói aktivitás 2024-ben a trendeket és szokásokat követve megújul és nagyrészt a digitális térbe költözve, huszonegyedik századi arculatban és még több információ tartalommal folytatódik tovább. Ahogy a Pöttyös esetében is kéz a kézben jár a tradíció és innováció, a szurkolói kártyagyűjtő aktivitás is tovább lett fejlesztve: digitális formában és vizuálisan újragondolva, az AR lehetőségeit kihasználva a Pöttyös mobilalkalmazásba költözött. Változatlan cél mentén: összehozni az olimpikonjainkat és a sportszeretőket, hogy minden Pöttyös-rajongóból vérbeli szurkoló váljon az olimpiára.

„A Pöttyös sikere mögött együtt van jelen a gazdag múlt és a folyamatos innováció. Közel 60 éve készítjük Magyarország kedvenc túródesszertjét és az évtizedek alatt magyar fogyasztók millióihoz juttattuk el a Pöttyös élményt, régi és új generációkhoz egyaránt. A termékfejlesztés és a kínálat változatossága vezető és megbízható élelmiszeripari vállalatként fontos része a küldetésünknek. A megújulásra való folyamatos törekvésünk jegyében újítottuk meg az olimpiai kártyáinkat is annak érdekében, hogy a szurkolók még praktikusabban, még izgalmasabb formában, még testközelibb élményekhez és információkhoz jussanak az olimpia magyar hőseről. Az alkalomra fejlesztett digitális platformunkon izgalmasan van ötvözve a sporttörténelem, a párizsi olimpiai csapatunk bemutatása, az olimpia alatt folyamatosan frissülő információk, illetve a szurkolók aktiválása. Köszönjük a Magyar Olimpiai Bizottságnak, hogy együttműködhetünk ebben a küldetésben” – mondta Szecskó Ferenc, a Pöttyöst gyártó és forgalmazó FrieslandCampina Hungária vezérigazgatója.

„A Nemzetközi Olimpiai Bizottság és persze a magyar is a legfontosabb feladatai között tartja számon, hogy minél több fiatallal ismertesse meg az olimpiai értékeket, úgy, mint kiválóság, tisztelet, barátság. Ennek egyik feltétele, hogy a fiatalok ismerjék a legendás sportolókat, sporttörténeteket, és persze az éppen aktuális olimpiai játékokon is tudják, hogy kinek szurkolhatnak – mondta Gyulay Zsolt, a MOB elnöke. – Utóbbiban segít a MOB és a Pöttyös közös projektje, amely immár nyolc éve tart, és amelynek hatalmas ereje van, megmondom őszintén, nem is gondoltam volna, hogy ekkora. A riói kártyacsomagban én is szerepeltem, és a mai napig előfordul, hogy arra az akkori kártyára kérnek tőlem aláírást. És téved, aki azt hiszi, hogy csak a fiatalok gyűjtik ezeket a kártyákat, mert a saját tapasztalataimra alapozva mondhatom, hogy a felnőttek körében is nagyon népszerűek, csakúgy, mint maga a Pöttyös, amelyből az olimpiai faluba is viszünk majd ki, hogy a versenyek feszültségét hazai finomsággal vezethessék le sportolóink.”
Ahogy a Pöttyös folyamatosan azon dolgozik, hogy kevesebb csomagolóanyagot, és ivóvizet használjon és csökkentse kibocsátását az előállítás és disztribúció során, így a digitális kártyacsomag is jelentősen csökkentett papírfelhasználással jár.
#Hajrá, Magyarok!