Ütősre sikeredett a legjobban várt idei reklám
Minden amerikai focirajongó várja a szezon legnagyobb eseményét, a Super Bowl-t, ami idén február 8-ára esik. Szinte már hagyomány, hogy Budweiser sörmárka reklámfilmet készít az alkalomra, amit a szurkolók majdnem annyira kíváncsian várnak, mint magát a mérkőzést.
Az utóbbi két évben a cég tüneményes lovacskás és kiskutyás filmekkel kápráztatta el a világot és termelt jelentős nyereséget a papírzsepigyártóknak is, az idén azonban teljesen új stratégiával álltak elő.
Helen Mirren Oscar-díjas színésznőt, aki híres arról, hogy nem rejti véka alá a véleményét, kérték fel arra, hogy nyilatkozzon, mit gondol a részegen vezetőkről. A filmecskének a Simply Put, vagyis az “Egyszerűen szólva” címet adták.
A színésznő a következőt mondja a reklámfilmben:
“Helló, Helen Mirren vagyok. A lényeg, hogy teljesen döbbenetes az, hogy az emberek még mindig autóba ülnek részegen. Akkor összefoglalnám a véleményemet: amennyiben részegen vezetsz, te – egyszerűen szólva – egy rövidlátó, teljesen elvetemült, oxigénre sem érdemes, emberi formát öltött hulladék vagy… egy Darwin-díjat érdemlő, önző, friss trágyadomb… ha az agyadat felajánlanák tudományos célokra, a tudósok visszaküldenék. Tehát ne csináld!
Pedig jó eséllyel vicces, intelligens, tiszteletreméltó ember vagy… ne legyél már ilyen ostoba! A barátaid, a családod, a többi sofőr, de még te magad is hálás leszel ezért. Egészségedre!”
Ha szeretnéd, hogy máshoz is eljussanak Mirren gondolatai, oszd meg!