KULT

Dancing With the Stars: Marics Peti bimbóvillantós sodronyinge jól jött volna a keresztesháborúkban

Az egyéjszakás kalandok estéjén volt csók, piros lakkruha, és még Lékai-Kiss Ramóna is magánéleti botrányba keveredett. Végül persze az esett ki, akire számítani lehetett. A Dancing With the Star készítői pedig immár adásról adásra megbízhatóan a pornófilmek világából merítenek ihletet.


Egy éjszakás kalandba csöppentünk a Dancing With the Stars 6. adásában. A cím arra utalt, hogy a második körben a táncosok partnercseréltek, mindenkihez érkezett egy „harmadik”. Ilyen még nem volt a műsor történetében.

Marics Peti és Sztana Alexandra kezdett. A műsor sokszor meglepett már, de azt nem hittem volna, hogy egyszer valaki a You Shook Me All Night Longra fog paso doblézni. Mondanám, hogy most már láttam mindent, de most már óvatos vagyok.

Egy érdekes börtönkaland bontakozott ki a koreográfiából, amilyen persze csakis táncműsorokban és pornófilmekben fordulhat elő.

.

Stohl András meg is jegyezte később Marics Petinek, miszerint nem emlékszik, hogy neki ilyen cellatársa lett volna.

Annak mindenesetre örülök, hogy Buci tud már nevetni rajta.

A zsűri nem dicsérte annyira agyon őket, mint szokta, de végül azért mégis csak arra jutottak, hogy jó volt, úgyhogy 27 pontot kaptak. Szerintem Marics Peti bimbóvillantós sodronyinge zavarta össze őket, amit én is szívesen felednék. A keresztesháborúkban viszont jól jött volna, egyrészt a meleg délvidéki klíma miatt, másrészt a szemérmes muszlimok nem mertek volna a kockahasú deli vitézekre nézni csata közben.

Hunyadi Donatella és Bődi Dénes egy hete a nézők jóvoltából jutott tovább. Most Katy Perry Last Fridya Nightjára ropták a cha-cha-chát. Azért milyen igazságtalan ez az világ. A koreográfiában gyakorlatilag alig volt olyan mozdulat, amiből nem kerekedne mee too botrány, ha én próbálkoznék vele. Az is igaz, hogy amennyiben én próbálnám a lába között átnyúlva magasba emelni Donatellát, alighanem tolókocsiban végezném.

A tánc kicsit olyanra sikerült, mintha a Wednesday Enidje megrendezné a Grease-t a Nevermore Akadémia színjátszókörében.

.

Az igazi szenzációt viszont a tánc végén elcsattant csók jelentette. Amíg Mikes Anna és Krausz Gábor esetében csak találgatni tudunk, mi történt valójában, itt nem lehetett semmi kétség, bár persze elképzelhető, hogy Dénesnek csak kiszáradt a szája, és mivel nem volt kéznél szőlőzsír, kért egy kicsit Donatella rúzsából.

Vajknak az volt a benyomása, hogy Donatella nem készült fel annyira, mint előző héten. Ördög Nóra szerint az esetlenség a koncepció része volt, hisz a történet szerint Donatella az ágyában arra ébredt, hogy a poszteréről lemászott egy szépfiú táncolni.

Juronics Tamásnak is hiányérzete volt, 22 pontot kaptak. Hogy a csók mit jelentett, azt nem tudtuk meg.

Mikes Anna és Krausz Gábor bécsikeringőzött. Ezzel kapcsolatban megtudtuk, hogy a sztárszakácsnak nem volt szalagavatója, mert balhés gyerekként az egyik iskolából kirúgták, a másikban meg már túl voltak a szalagavatón. Berkes Gábor Világítótorony című dalára táncoltak nagyon finoman, érzelmesen. Anna és Gábor között szikrázik a levegő, és csak találgathatjuk, mi van-e mögött. Tripla 9-est kaptak.

Persze az Éhezők viadala óta tudjuk, hogy egy románc mindig segít túlélni a valóságshow-t.

.

T. Danny és Lissák Laura, az idei évadban elsőkként, modern táncot kaptak. Danny úgy érezte, hogy ez igazán neki való. Eljött Juronics Tamás ideje, aki hosszasan ecsetelte a kortárs tánc előnyeit. Nagyon dicsérte a produkciót, amiben volt érzelem, spiritualitás. Ördög Nóra meg is könnyezte, de mint kiderült, ez jót jelentett. Még a kortárs tánccal amúgy hadilábon álló Szente Vajk is megadta magát. Megszületett az idei évad első 30 pontja. Azért valljuk be, a műsor elején senki nem tett volna arra, hogy a táncműsornak a két macsó, Marics Peti és T. Danny lesz a két favoritja.

.

Radics Gigi és Baranya Dávid jelmeze is egy szexshopból érkezett. Mondjuk szederszedéshez jól jönne egy ilyen piros lakcucc, könnyen tisztíthatónak tűnik, és a tüskék sem szúrnak át rajta. Szente Vajk igen találóan fogalmazta meg a showtánc produkció lényegét: Az ördög titkárnőt castingol, és megtalálja Ginát (ezt a nevet kapta Gigi figurája). Ami a minőséget illeti, Ördög Nóra videoklipet látott, Szente Vajk egyenesen halftime-showt. Juronics Tamás is megjegyezte, hogy „Nagyon Amerika volt”. Az RTL köszöni az ingyen promót. 29 pontot kaptak, mert Vajk még mindig vár valamit.

.

A második, „félrelépős” körben Mikes Anna érkezett, hogy lecsapja T. Dannyt Lissák Laura kezéről. Danny most először táncolt standard táncot a műsorban. Az Anna and the Barbies Ünnepélyesen című számára quick stepeltek.

Nekem kicsit túl vidám volt az egész a témájához képest, hiányoltam a feszültséget, a féltékenységet. Tét nélküli volt az egész.

A zsűri nem érezte így, 27 pontot adtak, ami a 30-hoz képest visszalépés, de egyáltalán nem rossz.

.

Donatella Baranya Dávidot kapta plusz egynek a hip-hop produkcióhoz. Én kicsit darabosnak láttam helyenként Donatella mozgását, gyerekkorom tévétornája jutott eszembe róla. Juronics Tamás a gengszterséget hiányolta, inkább volt Rózsadomb, mint nyócker.

Ördög Nóra amiatt aggódott, hogy mit szólhat Donatella anyukája, olyan 18-as karikás dolgok történtek a koreográfiában. De hát Kiszel Tünde ennél sokkal meredekebb dolgokat művelt pályája elején, gondolok itt a Tutti frutti című örökbecsű német vetkőzös show-ra. Összesen 26 pont ért a zsűrinek a produkció.

.

Marics Petiékhez Lissák Laura csatlakozott. Sztana Alexandra meglepően rosszul viselte a dolgot. A charleston helyenként olyan volt, mintha Charlie Chaplin filmjei ihlették volna (Vajknak is a némafilmek jutottak eszébe az értékelésnél).

Végre egy produkció, ami inkább jópofa volt, mint szexi, megmutatva, hogy az egy éjszakás kalandról sem mindenkinek „az” jut eszébe. Vagy legalábbis nem „úgy”.

A zsűri szerint szakmailag is rendben volt a tánc. Megszületett a második 30 pontos értékelés, amivel Petiék holt versenyben T. Dannyék mellé kerültek az élre.

Radics Gigi, Bődi Dénes és Baranya Dávid salsázott. Ez annyira nem volt újdonság, hiszen az előző heti párbajban is együtt táncoltak, épp csak Donatellát ejtették. Volt némi kakaskodás a parketten, de végül is megoldódott a szitu: Gigi eltaxizott Dénessel, Dávid pedig jobb híján a gyanútlan Lékai-Kiss Ramónával vigasztalódott. Juronics Tamás „szigorúan” csak 9 pontot adott, Vajk és Nóra viszont 10-est, így Gigék 29 ponttal a zsűrilista élére repültek.

.

Krausz Gáborhoz és Mikes Annához Sztana Alexandra érkezett chachacházni. Gábor megállapította, amit titkon mind sejtünk, hogy a pasiknak a szája nagy, de ha tényleg ott vannak két nővel – ha csak táncolni is –, bizony megszeppennek.

A fotós és két modell felállás sem éppen a Nickelodeonról ismerős, de hagyjuk is, ez egy ilyen este.

Ördög Nóra minden esetre megjegyezte, hogy Szandrát és Annát csak a jelenlétében fotózhatja Nánási Pál. Aztán gyorsan leszögezte, az csak sztereotípia, hogy a fotósok kikezdenek a modelljeikkel. Mondjuk azért kettejüknél ez mégiscsak bejött. A zsűri rég volt ilyen megosztott, Nóra 8-at, Tamás 9-et, Vajk 10-est adott.

.

Mára is jutott extra produkció. A Játékszín Hölgyválasz című előadását promózta Liptai Claudia, Csonka András, Kolovratnik Krisztián és Molnár Andrea táncművész, no meg a tánckar. Ezzel kapcsolatban meglebegtették, hogy jövőre Liptai Claudia is csatlakozhat a Dancing With the Stars mezőnyéhez. Hát jó.

.

A végjáték meglepetést hozott. Na nem azt, hogy Marics Peti és Sztana Alexandra simán továbbjutott, hanem azt, hogy T. Danny és Lissák Laura a veszélyzónába került. Persze Krausz Gábor az első pillanattól belopta magát a nézők szívébe.

Juronics Tamás lovagiasan szavazott, hölgyet szeretett volna tovább juttatni, Gigire esett a választása. Nóra csodálkozott, hogy a zsűri lista élén végzett Gigi veszélybe került. Ő végül Dannyra szavazott, és Vajk is, így hát ez eldőlt.

A jövő heti adás izgalmasnak ígérkezik, hiszen most már tényleg négy nagyon jó páros maradt, akik között nüanszok dönthetnek a kiesésről.

Legyünk őszinték, akik követték az eddig adásokat, azoknak nem lehetett kétsége afelől, hogy Donatella fog kiesni, és úgy is lett. A búcsúnál Donatella jó barátjának nevezte Bődi Dénest, feloldva a csókkal kapcsolatos kétségeinket.

47 éves vagyok, és soha egyetlen jóbarátomat nem smároltam le. Valamit biztos rosszul csinálok.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Legnépszerűbb

Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Meghalt Alain Delon
A francia színészlegenda 88 éves volt. 2019-es agyvérzése óta folyamatosan egészségügyi problémákkal küzdött.


Elhunyt Alain Delon francia színművész, írja a France24. A színész 88 éves volt.

2019-ben agyvérzést kapott, azóta mi is többször beszámoltunk egészségügyi problémáiról.

A színész „békésen halt meg Douchy-i otthonában, három gyermeke és családja által körülvéve” – írja az AFP Hírügynökség.

Alain Delon 1935. november 8-án született a Párizshoz közeli Sceaux-ban. Nehéz gyerekkora utána a francia haditengerészetnél szolgált. 1957-ben szerepelt először a filmvásznon, és előnyös külseje miatt szinte azonnal a rendezők kedvence lett. Pályafutása során összesen 107 filmben szerepelt, köztük olyan klasszikusokban, mint a Rocco és fivérei, a Napfogyatkozás, A fekete tulipán, A szamuráj vagy az Egy zsaru bőréért. 1998-ban a Két apának mennyi a fele? című alkotásban együtt szerepelt korának másik francia legendájával, a 2021-ben elhunyt Jean-Paul Belmondóval.

Élete nem volt botrányoktól mentes. Az 1960-as és 70-es években három testőre is rejtélyes módon halt meg: az esetekben máig nem tisztázott, hogy öngyilkosságok vagy gyilkosságok történtek, illetve ehhez mennyi köze lehetett magának Delonnak. A fegyverekkel nemrégiben is meggyűlt a baja: idén év elején mintegy hetvenkét lőfegyvert és több mint 3 ezer lőszert foglaltak le otthonában, amikre nem volt engedélye.

1984-ben az európai parlamenti választásokon nyíltan kiállt a francia szélsőjobboldali politikus, Jean-Marie Le Pen mellett, ami miatt sokan kritizálták, egy ideig tömegek bojkottálták a filmjeit is. 2013-ban ismét támogatásáról biztosította a Nemzeti Front radikális jobboldali pártot. Élete utolsó évtizedében számos alkalommal kritizálta a francia belpolitikát és a társadalmat.

Élete leghíresebb szerelme Romy Schneider volt, de gyakran reppentek fel pletykák állítólagos homoszexualitásával kapcsolatban. 2023 májusában meghalt a rá kísértetiesen hasonlító Ari Boulogne, aki Delon eltitkolt fiának vallotta magát, habár a színész sosem ismerte el az apaságot.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Pár óra alatt elkelt az összes jegy Azahriah koncertjére a Budapest Parkban
A három teltházas arénakoncert után ez nem túl nagy meglepetés. A jegyárakra viszont többen is panaszkodtak.


Azahriah szeptemberi koncertjére mindössze négy és fél óra alatt elfogyott az összes jegy a Budapest Parkban, írj a 24.hu.

Kedd délelőtt 10 órakor indult a jegyértékesítés Azahriah szeptember 5-i Budapest Parkos koncertjére, és alig négy és fél óra alatt az összes jegy elkelt.

A hatalmas érdeklődés miatt még délután is körülbelül nyolcezren várakoztak a virtuális sorban, hogy jegyhez jussanak, de délután kettő körül a Park honlapja már teltházas állapotot mutatott.

Sokan panaszkodtak a hosszú várakozási idő és a jegyárak miatt is.

A legolcsóbb, küzdőtéri jegyek 14 499 forintba kerültek, míg a drágább kategóriás belépők ára 22 990 forint volt.

A hatalmas érdeklődés nem volt meglepetés, hiszen Azahriah idén májusban három egymást követő napon is teltházas koncertet adott a Puskás Arénában.

Az eredetileg egyetlen koncertre hirdetett eseményre pillanatok alatt elfogytak a jegyek, ezért először még egy, majd

végül összesen három koncertet is tartott, amelyekre szintén gyorsan elfogytak a jegyek.

A Budapest Park telítettsége és a viszonylag közeli időpont miatt most nem valószínű, hogy hasonló ismétlésre kerülhet sor.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
„Igazi pesti csibész volt” – Demszky Gábor elárulta Garas Dezső titkát
Nosztalgikus bejegyzésben emlékezik az egykori főpolgármester Garasra. Hogyan kerül a kerékbilincs az asztalra?
Fischer Gábor - szmo.hu
2024. augusztus 15.



Garas Dezső, a Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas színész, a Nemzet Színésze, és a Halhatatlanok Társulatának örökös tagja, 2011. december 30-án, 77 éves korában hunyt el, hosszan tartó betegség után. Az ikonikus művész életútja és tehetsége előtt tisztelegve Demszky Gábor, Budapest egykori főpolgármestere, egy megható és humoros történetet osztott meg a közösségi oldalán, ami eddig nem került nyilvánosságra.

Demszky, aki húsz évig volt Budapest főpolgármestere, és 1998-ban díszpolgári címet adományozott Garas Dezsőnek, egy közös emlékét idézte fel a színészlegendával kapcsolatban. Egy régi fotó kíséretében elmesélte, hogyan játszotta ki Garas a parkolóőröket egy zseniális trükkel.

„Egyszer, valamikor 1998 körül, beállított Rajk Lacihoz, kezében egy kerékbilinccsel. ‘Tudod, ezt mindig felteszem a kocsira, amikor tilosban parkolok, a közterület-felügyelők így békén hagynak, mert azt gondolják, rólam már gondoskodott valamelyik haverjuk’” – írta bejegyzésében Demszky Gábor, hozzátéve: „Igazi pesti csibész volt és remek színész.”

Garas Dezső nemcsak a színpadon, de az életben is olyan karakter volt, akinek humora és leleményessége emlékezetes maradt mindazok számára, akik ismerték és szerették.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Brutális, látványos és izzasztóan izgalmas – Az Alien: Romulus a legjobb Alien-film 1997 óta
Ennyi arctámadót még biztosan nem láttunk! A Magyarországon forgatott újabb xenomorph-őrület a franchise legjobb darabjait idézi meg, és nem ismer kegyelmet.


Idén 45 éves az Alien-franchise, 1979 májusában mutatták be az USA-ban először A nyolcadik utas: a halált, azóta pedig sci-fi és a horror műfajainak leghíresebb keresztezéseként trónol a zsáner nagyjaiból álló lista csúcsán. Ridley Scott a mindössze második filmjével nagyon elkapott valamit anno, az idegentől való elemi rettegést (amely épp belőlünk, emberekből kel életre) hívta elő közönségéből, amely azóta is kíváncsian várja a filmtörténet talán legkultikusabb űrszörnyének újabb acsarkodásait.

Majd jöttek a folytatások… James Cameron az 1986-os A bolygó neve: Halállal mesterien ékelte a sci-fi és a horror közé az akciót is; véleményem szerint David Fincher sokak által lenézett (ő maga sem szereti) 1992-es A végső megoldás: halálja sem mondott csődöt, sőt; Jean-Pierre Jeunet 1997-es Feltámad a halálja pedig egészen abszurd irányba vitte a sztorit, és meglepően működött benne a humor is. Szóval odáig egészen pazar volt a franchise, ám a 20th Century Fox a kétezres években úgy döntött, összeereszti a xenomorph-okat a yautjákkal, avagy, ahogy a legtöbben ismerik: a Predatorokkal.

A 2004-es Alien vs. Predator: A Halál a Ragadozó ellen és még inkább annak 2007-es, egészen nézhetetlen folytatása sajnos eléggé leamortizálták kedvenc rémeink ázsióját.

Az eredeti alkotónak, Ridley Scottnak kellett tehát a kezébe vennie újra a gyeplőt (bár sokan Neill Blomkamp víziójának szavaztak volna bizalmat, aki figyelmen kívül hagyva a többi epizódot, direkt folytatást készített volna A bolygó neve: Halálhoz). Ő pedig megpróbált valami újat és teljesen mást kihozni az egészből. A Prometheus (2012) így egy filozofálgató eredetsztori lett, amit sokak gyomra nem vett be, és xenomorph-ot sem lehetett benne látni, mégis üdítő volt egy másik, jóval összetettebb szegmensből szemlélni ezt a világot. A 2017-es Alien: Covenantra azonban sajnos elfogyott az ötlettár, s így egy nem túl kreatív, többnyire lehangoló, kiszámítható, és csupán egyetlen ütős akciójelenetet (a fináléban) tartalmazó méretes csalódás lett az eredmény.

Innen kellett tehát újra felvenni a fonalat, Scott pedig ezúttal átpasszolta a direktori stafétát, méghozzá a Gonosz halott-remake (2013), a Vaksötét (2016) és az Ami nem öl meg (2018) író-rendezőjének, az uruguayi Fede Alvareznek, aki próbált elszakadni a Prometheus és a Covenant frissebb örökségétől, s inkább A nyolcadik utas: a halál és A bolygó neve: Halál atmoszféráját igyekezett rekonstruálni.

Sőt, ha jobban belegondolunk, az Alien: Romulusban egyfajta all star/best of Alien pörög, hiszen majd’ minden korábbi epizódból kapunk valami megidézést a sztori egyes elemeiben.

Az első két filmre szóló párhuzam azonban adott, hiszen ezúttal is egy izolált létesítményben vagyunk (egy űrállomáson), és mindössze hat szereplőnk van, akik szűk folyosókon rohangálnak. Ám nekik nem csupán egyetlen szörnnyel kell szembenézniük, facehuggerek és xenomorph-ok egész garmadája les rájuk (sőt, még valami más is…). A sztori időben is az első két film között játszódik, amikor is a Weyland-Yutani cég egyik sötét és barátságtalan bányászkolóniájából próbálna elmenekülni öt fiatal, valamint az egyikük, Rain (Cailee Spaeny) Andy nevű androidja (David Jonsson). Ehhez pedig azt fundálják ki, hogy megpróbálják a vállalat egy a bolygó felett sodrodó elhagyatott űrhajójából elcsenni a kriokapszulákat, amelyekben játszva átszundiznák azt a kilenc évet, amely célállomásuk, egy idilli bolygó eléréséhez szükséges. Az űrhajóról azonban kiderül, hogy egy űrállomás, ahol a cég emberei furcsa kísérleteket végeztek egy idegen életformán, amely természetesen az újabb emberi behatásnak köszönhetően ismét elaszabadul…

Szóval ezúttal is egy túlélősztorit kapunk, amelyben jóval kevesebb a filozofálgatás, ami pedig van, az maximum megint a szintetikus léthez kapcsolódik, ezúttal Andy révén, akivel Rain testvéri kapcsolatot épített ki, ám egy új program megváltoztatja a személyiségét.

Persze nem is ez a lényeg, Fede Alvarez inkább az alapvető ösztöneinket szerette volna stimulálni, így az akciókra, a látványra, a vérengzésre és leginkább a feszültségre helyezte a hangsúlyt.

Épp ezért az Alien: Romulus megállás nélkül pörög, újabb és újabb kilátástalan szitukba kergetve az egyre fogyatkozó szereplőket, akik egyébként nem sok meglepetéssel kecsegetetnek, gyorsan be lehet őket kategorizálni. Van itt szimpatikus főhősnő (a Tűzgyűrű: Lázadásból, az Easttowni rejtélyekből, a Priscillából és a Polgárháborúból ismert Cailee Spaeny pedig már van annyira rutinos, hogy simán elviszi a hátán a filmet, vagyis méltó utódja Sigourney Weavernek, akit nem egy jelenetben idéz meg természetesen), kiismerhetetlen android, szimpatikus jóképű alfahím (Archie Renaux), nem túl szimpatikus, nagypofájú, lázadó srác (Spike Fearn), egy fiús, kemény és laza pilótalány (Aileen Wu), valamint egy kedves és terhes naiva (Isabela Merced). Közülük Spaeny mellett természetesen a leghálásabb szerepet, vagyis a kissé értelmi fogyatékosra hangszerelt android Andyt alakító David Jonsson (Ipar, Rye Lane) tud igazán csillogni, a többieket Alvarez és írótársa, Rodo Sayagues már nem igazán kényeztették el emlékezetes karakterekkel.

A nézőket azonban kifejezetten elkényeztették a látványvilággal, ami több mint kézzelfogható. A tavaly tavasszal teljes egészében a budapesti Origo Filmstúdióban rögzített Alien: Romulusban ugyanis csodás díszletek és szemet gyönyörködtető praktikus effektek közepette zajlanak az öldöklések és a menekülések, a magyar szakemberek pedig az Oscar-díjas berendező, Sipos Zsuzsanna (Szárnyas fejvadász 2049, Dűne, Borderlands) vezetésével ismét fantasztikus munkát végeztek: a Romulus és Remus űrállomás valósággal életre kel, nekünk magyaroknak pedig csodás összemosolygás-indok, hogy az alkotók még az egyik mozgólépcsős metrólejáratot is felhasználták helyszínként egy pillanatra.

Az Alien: Romulus azonban nem mentes a hibáktól sem. Már az alapsztori is felvet néhány figyelmen kívül hagyott kérdést (pl. a cég miért hagyja, hogy egy ilyen fontos objektum elhagyatottan keringjen egy köpésre az egyik telepüktől?), a „best of”-jelleg miatt sok mindent újra átélhetünk, de igazán eredeti dolgot nem láthatunk, a legerősebb fan service-pillanatot feleslegesen túlhúzzák, a végső nagy extremitást pedig más formában, de végül is már láttuk korábban.

Szerencsére ezek megbocsátható bűnök, mivel Fede Alvarez nem akar túl sokat markolni, így amit vállal, azt tisztességgel véghez is viszi.

Egy feszültségtől csatakos, jó ötletekkel is megpakolt (a facehuggerek melletti osonás és az antigravitációs sav pl. csillagos ötöst érdemelnek), kiváló atmoszférával rendelkező, látványos akció-horrort tett le az asztalra, amely ugyan nem ér az idoljai (vagyis az első és második rész) nyomába, Ridley Scott újabb darabjait azonban így is leiskolázza. Érdemes lesz tehát újra némán sikítani az űrben.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk