Fogyatékossággal élő modellekkel kampányol a Tommy Hilfiger
Piacra dobta kedden 2018-as tavaszi kollekcióját a Tommy Hilfiger divatmárka. A Runway of Dreams nonprofit szervezettel együttműködve egy 22 darabból álló minikollekció is készült, amelyet kifejezetten a fogyatékossággal élő gyerekek, nők és férfiak számára terveztek meg.
A fogyatékosságal élő emberek számára a felöltözés nem egy egyszerű feladat. Egy klasszikus ing, vagy akár egy farmer felvétele is nagyon bonyolult lehet a számukra. Annak ellenére, hogy az Amerikai Egyesült Államokban például a népesség 20%-a küzd valamilyen fogyatékossággal, a legtöbb divatmárka figyelmen kívül hagyja.
Szerencsére van egy globális márka, akik észrevették, hogy tehetnének valamit ez ellen. A Tommy Hilfiger 2016-ban működött először együtt a szervezettel, akkor csak gyerekek számára készítették el az első, módosítható, dizájner ruhakollekciót. Azóta kibővítették a kínálatot, és felnőttek számára is terveztek ilyen darabokat.
A hétköznapi gombokat mágneses gombokkal helyettesítették, a hagyományos záródásokat gumival vagy éppen tépőzárral helyettesítették, a módosítható, állítható részletek pedig további kényelmet nyújtanak.
Have you see the latest accessible clothing line from @TommyHilfiger? It’s such an exciting campaign to see all over the Internet. #bornjustright https://t.co/nkXwtZvQ4m pic.twitter.com/w5oJbuJMRL
— Born Just Right (@bornjustright) 2018. április 5.
Tommy Hilfiger launched a new campaign for its adaptive collection https://t.co/Nf82UlbspB pic.twitter.com/T4ztaH4BAA
— NYLON (@NylonMag) 2018. április 3.
Forrás: TeenVogue











