George Clooney talpig páncélban tér vissza a képernyőre – különleges reklámfilmben szerepel
George Clooney-t még soha nem láthattuk így... Páncélos lovagként jelenik meg, és időutazóként a középkorból egyenes a 21. század New Yorki-i világába sétál át. A rendíthetetlen hős azonban egy reklámfilm főszerelője.
A Nespresso legújabb reklámfilmje nemrégiben mutatkozott be világszerte a képernyőkön. George Clooney-t, a márka nagykövetét, új küldetése során úgy láthatjuk, ahogy korábban még sosem: talpig páncélban. Így ment meg egy középkori királyságot, majd New York utcáin bukkan fel, hogy felkutassa szíve leghőbb vágyát, a királyság legkivételesebb kávéját.

Clooney partnere a mesebeli kalandban Natalie Dormer, a világhírű Trónok Harca sorozat dívája, akivel együtt szerepelnek a Nespresso eddigi legnagyobb, több mint 30 országban futó kampányában.
A Peter Gabriel ‘Solsbury Hill’ című zenéjével aláfestett egyperces reklámfilm első jelenete egy középkori kastélyban játszódik, ahol George-ot a nagyhatalmú királynő lovagjának szerepében látjuk. Miután megöl egy sárkányt, hogy megmentse a királyságot, George-nak nagy jutalmat ígérnek, ő azonban útnak indul megtalálni valamit, amire mindennél jobban vágyik. Kalandja során a hosszú út és az akadályok ellenére bizonyítja, hogy semmitől sem riad vissza, ha szeretett kávéját kell felkutatnia.

„Sok éve dolgozom már a Nespresso-val, és mindig remek élmény velük forgatni. Ezúttal pedig igazán különleges is, hiszen
régi vágyam volt, hogy egy középkori lovag bőrébe bújjak”
- mondta a forgatáson George Clooney.
Az idei kampányban Clooney partnere Natalie Dormer, aki ez alkalommal is, korábbi királynő-alakításaihoz hűen, szigorú szerepet játszik.

„Imádom a Nespresso-t, és a családom szerint nagyon találó, hogy én szerepelek ebben a reklámban.
George Clooney-val dolgozni olyan, mint egy megvalósult álom. Nagyon jó társaság, és remek a humora.
Évek óta örömmel nézem a filmjeit, ezért fantasztikus érzés, hogy végre személyesen is megismerhetem, és együtt dolgozhatok vele”- mesélte lelkesen Natalie.
VIDEÓ: A reklámfilm
George Clooney 2006 óta dolgozik a Nespresso-val, neve mára szinte összeforrt a márkával, sőt a fenntarthatóság témakörében is a vállalat meggyőződéses partnere. George élő példaként szolgál arra, mit jelent harcolni a bekategorizálás ellen, és határozottan állást foglalni globális kérdésekben, valamint kiállni a fenntarthatóság mellett.
Ez egy olyan küldetés, ami hűen tükrözi a Nespresso hitvallását is. A vállalat következetesen dolgozik azon, hogy ösztönözze vásárlóit a használt kávékapszulák visszagyűjtésére, és egyre több helyen és formában teszi lehetővé az újrahasznosítási programban való részvételt.
George Clooney komoly támogatást nyújt ehhez:
„A fiatalabb generációkat már nagyon érdeklik az újrahasznosítással és fenntarthatósággal kapcsolatos kérdések, összességében pedig mindannyian jóval tudatosabbak vagyunk fogyasztásunkat illetően is.
Fontos, hogy a vállalatok ösztönözzék azt a fajta innovációt, ami segít megóvni a Föld jövőjét. A Nespresso igazán sokat tesz a fenntarthatóságért, ezért boldoggá tesz és büszkeséggel tölt el, hogy velük dolgozhatok” – tette hozzá a színész.

