Szex helyett egyre gyakrabban a Facebookot választjuk
A 14-23 éves korosztály 58 százaléka szerint csak kiegészítő szerepe van az életében a közösségi médiának, 16 százaléknak egyáltalán nem fontosak a közösségi média csatornák, és mindössze 2 százalék tartja erőteljesen függőnek magát.
A válaszadók 33 százaléka gondolja úgy, hogy pár hét után már elvonási tünetekkel küzdene, ha kivonnák az életéből a közösségi oldalt, 13 százalék pedig úgy véli, hogy egyáltalán nem tudna létezni nélküle.
Kiderült továbbá, hogy a fiatalabbak elsősorban csetelésre, kedvenc oldalak követésére és saját tartalmak megosztására használják a Facebookot, a 24-40-es korosztály főként híreket olvas és beszélget, a 41 év felettiek pedig leginkább hírszerzésre használják az oldalt.
A megkérdezettek csupán 4 százaléka került bajba munkahelyi facebookozástól.
Természetesen nem maradhatott ki a közösségi média párkapcsolatokra gyakorolt hatása sem.
Idén is megkérdezték a kitöltőktől, hogy adott esetben a facebookozást vagy a szexet választják-e.
Noha 2015-ben szinte mindig a szex győzött, de 2019-ben előretört a Facebook: a megkérdezettek 31 százaléka válaszolta azt, hogy időnként vagy mindig a közösségi oldal győz, a négy évvel ezelőtti 8 százalék helyett.