Visszatérítik a jegyárat annak, aki a torlódás miatt nem jutott ki a kecskeméti repülőnapra
Mi is írtunk róla, hogy 120 ezren voltak kíváncsiak a hétvégén a 8 év után először megrendezett kecskeméti repülőnapra - mindkét napon 60-60 ezer ember látogatott ki az eseményre. Arról is szóltak azonban a hírek, hogy szombaton a hatalmas torlódás és a kommentelők szerint borzalmas szervezés miatt sokan ki sem tudtak jutni az eseményre.
Ruszin-Szendi Romulusz, a Magyar Honvédség júniusban kinevezett új parancsnoka külön megköszönte az eseményre kilátogatóknak, hogy kivárták az adott esetben több órásra nyúló araszolást.
A Telex információi szerint többen azok közül, akik nem jutottak be a rendezvényre, hétfőn próbáltak érdeklődni, hogy visszakaphatják-e a jegy árát. A honlapon megadott telefonszám azonban csak vasárnap éjfélig élt, más elérhetőség pedig nem állt rendelkezésre.
A portál megkérdezte a Honvédelmi Minisztériumot (HM), hogy kívánnak-e visszatérítést adni, és mit tehetnek az érintettek. A HM egy közleménnyel válaszolt, amelyben közlik azt az e-mailcímet is, ahova csütörtökig lehet jelezni a panaszokat.
A közlemény teljes szövege így hangzik:
„Augusztus utolsó hétvégéjén mintegy 120 ezren voltak kíváncsiak a Kecskeméten megrendezett Repülőnapra és Haditechnikai Kiállításra. Szombaton több látogató jelezte, hogy a jelentős torlódás miatt nem jutott be a rendezvény helyszínére, illetve a közeli parkolókba.
Kérjük, hogy aki a fent említett probléma miatt nem tudta megtekinteni a bemutatókat, azt a [email protected] e-mail címen 2021. szeptember 2-án 24:00 óráig jelezze. A szervezők megvizsgálják a bejelentéseket és indokolt esetben a belépőjegyek árát visszatérítik.”