Jó Cselekedetek versenye
Manapság egyre fontosabb a társadalmi felelősségvállalás, azonban sokszor az ezzel kapcsolatos programok nem kapnak kellő visszhangot, és cégen belül sem sikerül megfelelően kommunikálni az eredményeket.
A 3 Jó Cselekedet versenyre hívja Magyarország vállalatait, hogy mutassák be társadalmi célú tevékenységüket.
A pályázat célja, hogy az arra érdemes ügyek megkapják az őket megillető nyilvánosságot, és elismerést adjon a résztvevő vállalatok és munkavállalóik számára. Ugyanakkor fontos, hogy a cégek dolgozói igazi csapatként álljanak ki a nemes ügyek mellett, mutassák meg, mire képesek együtt, és ezzel inspiráljanak másokat is, hogy egyre színvonalasabb, ötletesebb és nagyobb volumenű jótékonysági programok szülessenek az országban.
A 3 Jó Cselekedet pályázatra jelentkezhetnek:
• mikro-, kis és középvállalkozások,
• nagyvállalatok,
• sajtóorgánumok
• civil szervezetek
• magánszemélyek
A nagyvonalú adományokon kívül olykor egy-egy figyelmes ötlet, emberséges tett is rengeteget segíthet, így a program egyik célja, hogy a CSR-tevékenység ne csupán a nagyvállalatok sajátja legyen, hanem minél szélesebb körben csatlakozzanak mikro-, kis- és középvállalkozások és civilek is a kezdeményezéshez.
A beérkezett pályázatokból szakmai zsűri választja ki a nyerteseket, és az alábbi kategóriákban hirdet eredményt:
• a legkreatívabb,
• a legemberibb,
• a legmeghatóbb,
• a legnagyvonalúbb,
• a legzöldebb jó cselekedet.
Ezen kívül egy pályázó közönségdíjban részesül, valamint ajánlás útján egy magánszemély is elismerést kap “Hétköznapi Hős” kategóriában.
A pályázáshoz szükséges dokumentumokat itt töltheted le:
A program kiemelt szakmai partnereként Magyarország piacvezető álláskereső portálja, a Profession.hu állt a kezdeményezés mellé, támogatva azt, hogy a 3 Jó Cselekedet minél több vállalathoz eljusson.
Hisszük, hogy a vállalatok társadalmi felelősségvállalása nem csak kevesek kiváltsága, hanem éppen ellenkezőleg, a sikeres üzleti működés előfeltétele
- nyilatkozta Sós Erik a Profession.hu marketing vezetője.
VIDEO: 3 Jó Cselekedet
Jótékonysági csapatépítő programok, CSR- és zöld programok, valamint kreatív társadalmi célú kezdeményezések nevezését is várják, hogy januárban kiderüljön, kik kapják meg a legkreatívabb, legemberibb, legmeghatóbb, legnagyvonalúbb és legzöldebb jó cselekedetekért járó díjakat, valamint hogy melyik pályázat nyeri el a 2014-es közönségdíjat.
Oszd meg minél több ismerősöddel a hírt és nyomj egy lájkot!