Beleszállt egy autó hátulról, olyan reklámot csinált a szemhéjtus-gyártónak, hogy ihaj
A fekete tusvonal a sminkben gyakorlatilag olyan, mint öltözködés terén a "kis fekete ruha": egyszerű és nagyszerű, kifinomult, de szexi. Az elkészítése azonban már annál kevésbé egyszerű. Minden lánynak más válik be, ecsetes, vagy filcel, netán zselés megoldás külön applikátorral, a kezek pedig ilyenkor rendszerint remegnek. Hogy két egyformát (szinte) lehetetlen készíteni, azzal mindenki tisztában van, de amikor végre elkészült kisebb lelki törést okozhat, ha rossz minőségű a festék és egy óra után már kopik, kenődik, mosódik.
Van azonban egy szemhéjtus, ami most bizonyított.
Kissé morbid, de még egy autóbaleset után is tökéletesen tart. Erről maga az autóbalesetet szenvedett lány posztolt.
A bostoni Shelby Pagan egy 25 éves nővér, az Instagramon egy közel 15 ezer fős rajongótábora van, de azért "instacelebnek" még nem lehet nevezni. Rendszeresen posztol utazós, sminkes-divatos és életmódos tartalmakat, azonban 9 hónappal ezelőtt eltűnt egy ki időre a közösségi oldalról. Kiderült, azért, mert elütötte őt egy autó. Lerobbant a kocsija az autópályán, és éppen a segítséget várta, amikor hátulról beleszállt egy sofőr (akiről máig sem tudni, miért a leállósávot használta a haladásra).
A baleset utáni első fotóját a sürgősségin készítette magáról.
Ami miatt pedig most felfigyelt rá mindenki: ezzel fotóval osztott meg véleményt egy Kat von D szemhéjtusról a bolt weboldalán.
Azt írta, tökéletesen víz- és balesetálló a termék, mindenkinek szívből ajánlja.
Beszámolt róla, hogy körülbelül 90 km/órával ütötte őt el egy autó, 8 órán keresztül látták el a sürgősségin, rengeteg sírás és minden ellenére a Tattoo Eyeliner névre hallgató tus tökéletesen tartotta a magát, míg az összes többi smink elmászott az arcán.
A megdöbbentő és nem mindennapi sminkről szóló kritikát persze ezrék kezdték osztani, mire eljutott egy másik lányhoz, aki szintén megerősítette, hogy balesetbiztos a cucc, mert ő biciklivel esett el és a tusvonala tökéletes maradt. Ő is posztolt egy fotót. Majd egy harmadik lány is beállt a sorba a hasonló tapasztalatával.
Persze gondolhatnánk, hogy ez csak egy irányított marketingfogás, de nem az. Igaz, hogy azóta sokan vettek Shelby értékelése miatt a termékből, ő azt írta, a fotót alapvetően azért készítette, hogy bizonyíték maradjon a rendőrség számára, akik pedig csak szimplán támadni akarták miatta, csak annyit írt:
"Most komolyan, láttatok már ennyire jó szemhéjtust??".
Forrás: BuzzFeed, BoredPanda