Instagramon alázott le egy zamárdi szállodát két influenszer srác – választ is kaptak a hoteltől
Szabó Kristóf egy 55 ezer követővel rendelkező magyar influenszer srác, aki az Instagram-oldalát használta fel arra, hogy elmondja, nem elégedett az egyik Zamárdiban található szálloda, a Hotel Wellamarin hozzáállásával.
Ezért a több menő fotó közé egy olyat is kiposztolt, amin a középső ujját mutogatva elégedetlenkedik.
A hotel természetesen nem hagyta annyiban a történteket. Facebook-oldalukon írtak egy levelet a Kristófnak és Ábelnek, akik náluk töltötték az időt.
"Kedves Kristóf és Ábel!
Nagyon köszönjük Nektek az ingyen marketinget és örülünk, hogy Instagram fotóitok tanúsága szerint jól éreztétek magatokat szállodánkban. Visszavárunk Titeket szeretettel, de sajnos a hotelben való tartózkodás, ahogyan egy fesztiválra való belépés sem ingyenes, függetlenül attól, hogy mennyit költötök a helyszínen"
- kezdték az üzenetet.
A két srác azt is nehezményezte, hogy nem engedték fel négy barátjukat a szállodába, mikor ők több százezer forintot kifizettek a saját szobájukért.
"Ha 4 főre történik a szállásfoglalás, akkor +2 főt nem tudunk ingyen fogadni, ahogy valószínűleg a Ti “influencer” kampányaitokban való szereplés sem ingyenes. Tesszük mindezt azért, hogy szállóvendégeink értékeit megvédjük, valamint a szállodabeli zsúfoltságot elkerüljük"
- hangzott az egyébként ésszerű magyarázat a fiúk támadására. A hotel ugyanakkor azt is hozzátette, hogy természetesen a mindenki számára nyitott részeket, így például az éttermet és a kávézót a nem szállóvendégek is használhatják.
Kristóf ugyanakkor feltöltött egy olyan Instagram-sztorit is, amiben azt kérte követit, hogy a hotel Instagram-oldálán kommenteljenek, mennyire nincsenek megelégedve a szolgáltatásokkal. Ezt azóta letörölte.
A 24.hu megkereste Szabó Kristófot és a szállodát is. Az influenszer azt válaszolta, hogy nem akarták a nyilvánosság előtt intézni ezt az ügyet, jelenleg is azt várják, hogy beszélhessenek a hotellel.
"a szálloda pár szolgáltatásával tényleg nem vagyunk megelégedve. Miután észrevettük, hogy mekkora port kavarnak a posztok és a szállodát milyen rossz színben tüntetik fel, úgy döntöttünk Ábellel, hogy minden posztot leszedünk, majd megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot a szálloda vezetőségével több módon is. Viszont ők erre nem biztosítottak lehetőséget, ezért jelenleg itt ülünk és várjuk, hogy az általunk megadott telefonszámon felvegyék a kapcsolatot velünk.
Négyszemközt szerettük volna tisztázni a helyzetet, és még most is szeretnénk, de egyelőre semmilyen megkeresést nem mutat a szálloda."
- írta a lap megkeresésére Kristóf.