A pizzarendelés mentette meg egy férfi életét
Annyira hű vásárlója volt egy Domino’s Pizza étteremnek egy oregoni férfi, hogy amikor majdnem két héten keresztül nem rendelt tőlük, a dolgozók aggódni kezdtek és egy futár kiment hozzá. Ez mentette meg az életét.
Sarah Fuller, az étterem vezetője azt nyilatkozta, hogy a 48 éves Kirk Alexander naponta-kétnaponta rendelt tőlük ebédet 2009 óta. „Amikor megjelenik a képernyőn, csak annyit mondunk: „Na, itt van Kirk rendelése.”
Emiatt vált számukra gyanússá a múlt héten, hogy Kirk már napok óta nem rendelt. „A kollégáim hívták fel a figyelmem arra, hogy már egy ideje nem érkezett tőle semmi” – mondta Fuller. Utánajárt a gépen, és kiderült, hogy már 11 nap eltelt Alexander legutóbbi vásárlása óta, ami teljesen szokatlan tőle.
Vasárnap reggel Fuller megbízta az egyik futárt, hogy nézzen rá Alexanderre, aki egyébként alig jár el otthonról – tudták meg a szomszédoktól. A futár egyből látta, hogy valami nincs rendben, amikor megérkezett hozzá: ment a TV és fel voltak kapcsolva a lámpák, de a hűséges vásárló nem nyitott ajtót és a telefont sem vette fel. A futár hívta a 911-et.
Amikor megérkezett a segítség, a rendőrök segélykérést hallottak a házból, és miután bementek, súlyos állapotban találták rá Alexanderre, akinek azonnali orvosi segítségre volt szüksége. Kórházba szállították, azóta ott lábadozik. A rendőrség köszönetét fejezte ki a futárnak és az étteremnek, amiért ilyen figyelmesek, és hajlandók voltak az idejüket olyasmire áldozni, ami nem lenne kötelességük.
Agyondicsérte az internet népe a Domino’s személyzetét, de az étteremvezető, Fuller szerint csak a munkájukat végezték. „Alexander a család része itt a Domino’s-nál. Mindig tőlünk rendel, ismerjük. Szerintem csak a munkánkat végeztük azzal, hogy utánajártunk, jól van-e a leghűségesebb vásárlónk. Úgy éreztük, tennünk kell valamit.”
Forrás: huffingtonpost
Ha tetszett az írás, oszd meg másokkal is!